کیم یو جونگ، خواهر رهبر کره شمالی عنوان داشت: «بهتر بود که یون سوک یول، رئیس‌جمهوری کره جنوبی به جای اینکه مهمل بگوید، به خاطر وجهه خود، دهانش را می‌بست. او چیز بهتری برای گفتن نداشت. این خیلی ساده و بچگانه است که او فکر کند برای افتخار و تسلیحات هسته‌ای کره شمالی می‌تواند معامله اقتصادی کند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خواهر کیم جونگ اون در مورد گسترش سیاست‌های هسته‌ای کره شمالی به آمریکا هشدار داد.
فوتبال ایتالیا در هفته جاری چند انتقال بزرگ را تجربه خواهد کرد.
هواداران خرافاتی فوتبال برای کیلیان امباپه نگران هستند و معتقدند ملاقات با کیم کارداشیان برای کاپیتان فرانسه بدیمن خواهد بود.
انتقال کیم مین جائه به بایرن مونیخ نهایی شده است و مدافع کره‌ای با سه برابر شدن حقوقش روانه بوندس‌لیگا خواهد شد.
خبرگزاری میزان، رسانه‌ی رسمی قوه قضاییه در گزارشی اعلام کرد؛ فردی به نام لیلا کریمی، خواهر علی کریمی به دلیل سوء استفاده و کلاهبرداری این فوتبالیست سابق از او، از ۱۷ ماه قبل در زندان است. یعنی زمان بازداشت و انتقال خواهر کریمی به حبس، به پیش از ناآرامی‌های سال گذشته بازمی گردد، اما این خبر تاکنون مسکوت مانده بود.
کیم مین جائه، مدافع ناپولی، ابتدا به کشورش برمی‌گردد تا خدمت سربازی خود را کامل کند و سپس به منچستریونایتد خواهد پیوست.
وزارت خارجه آمریکا با هشدار به پیونگ‌یانگ، مدعی شد که کره شمالی با پرتاب احتمالی ماهواره، تحریم‌های بین‌المللی اعمال‌شده علیه این کشور را نقض خواهد کرد.
خواهر رهبر کره‌شمالی می‌گوید که این نوع درخواست‌های آنلاین (پتیشن) می‌تواند یک توطئه سیاسی از سوی دفتر ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین باشد، ادعایی که خانم کیم در خصوص آن مدرکی ارائه نکرد.
خواهر رهبر کره شمالی به رئیس جمهور اوکراین درباره پیامدهای ناشی از دستیابی به تسلیحات اتمی هشدار داد.
خواهر ماتئو مسینا دنارو، از رهبران ارشد مافیای ایتالیا روز جمعه در جزیره سیسیل در جنوب این کشور بازداشت شد.
این گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه «جو آئه» جانشین «اون» خواهد بود، نوامبر گذشته (۲۰۲۲) مطرح شد؛ زمانی که رسانه‌های دولتی تصاویری از او و پدرش در حال بررسی موشک‌های بالستیک کره‌شمالی قبل از پرتاب آزمایشی منتشر کردند. «یو سانگ بوم»، قانون‌گذار کره‌جنوبی و دبیر سرویس اطلاعات ملی گفت که پس از پرتاب مشخص شد این دختر «جو آئه» است. چئونگ گفت که رسانه دولتی کره‌شمالی اواخر همان ماه داستانی را با تصاویری از کیم و دخترش منتشر و او را به عنوان «محبوب ترین» فرزند رهبر کره توصیف کرد.
منابع محلی در سوریه اعلام کردند که در زلزله شدید امروز در سوریه که در حماه نیز ویرانی های شدیدی درپی داشته است، خواهر نخست وزیر سوریه نیز جان باخته است.
حضور دختر "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی در تصاویر رسانه‌های دولتی و در عکس‌های بدون تاریخ منتشر شده در روز سال نوی میلادی گمانه زنی‌های فزاینده‌ای را در مورد برنامه‌های جانشینی در کره شمالی ایجاد کرده است.
حضور دختر "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی در تصاویر رسانه‌های دولتی و در عکس‌های بدون تاریخ منتشر شده در روز سال نوی میلادی گمانه زنی‌های فزاینده‌ای را در مورد برنامه‌های جانشینی در کره شمالی ایجاد کرده است.
کیم یو جونگ در بیانیه‌ای موضع سئول در قبال آزمایش‌های موشکی کشورش را «مشمئز کننده» خواند و گفت: «این اقدام به وضوح نشان می‌دهد که گروه حاکمان کره جنوبی نوکر و سگ وفادار ایالات متحده هستند.»
خواهر کوچک کیم جونگ اون یکی از پیشتازان برای تبدیل شدن به حاکم عالی بعدی در نظر گرفته شده اما یک رقیب تازه در صحنه برای او وجود دارد: دختر نابالغ کیم.
وزیر دفاع آمریکا گفت که هرگونه حمله هسته ای علیه ایالات متحده یا متحدانش از سوی کره شمالی به پایان زمامداری کیم جونگ اون رهبر کره شمالی منجر خواهد شد.
یک مقام ارشد آمریکایی با طرح این ادعا که کره شمالی به زودی آزمایش هسته ای انجام خواهد داد، گفت که واشنگتن همچنان برای مذاکره بدون پیش شرط با «کیم جونگ اون» آمادگی دارد.
یک مقام ارشد آمریکایی با طرح این ادعا که کره شمالی به زودی آزمایش هسته ای انجام خواهد داد، گفت که واشنگتن همچنان به مذاکره بدون پیش شرط با «کیم جونگ اون» آمادگی دارد.
کره شمالی قانونی را تصویب کرد که به کیم جونگ اون اختیار انجام اقدامات هسته‌ای را در صورت حمله به کره شمالی خواهد داد.
«چون» از نقش «کیم یو جونگ» در ساختار قدرت پیونگ به عنوان «ملکه دوفاکتو» یاد می‌کند و او را در برابر زن برادر خود که به عنوان بانوی اول قلمداد می‌شود قرار می‌دهد. او در کتاب درباره سلسله مراتب حاکم بر عرصه قدرت در کره شمالی در پشت پرده سخن می‌گوید.
هنگام سخنرانی خواهر رهبر کره شمالی درباره بحران کرونا حاضران به گریه افتادند.
خواهر بانفوذ کیم جونگ اون گفت: اگر دشمن در اقدامات خطرناکی مانند تحریک هجوم ویروس به جمهوری ما پافشاری کند، ما نه تنها با ریشه‌کن کردن ویروس بلکه با نابودی مقامات کره جنوبی به آن پاسخ خواهیم داد.
اگر این بازدید صورت گیرد، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا عالی‌رتبه‌ترین مقام آمریکایی خواهد بود که از زمان سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به منطقه مرزی دو کره در سال ۲۰۱۹ میلادی که به منظور دیدار با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی انجام شده بود، پا به این منطقه مرزی می‌گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ